Hjælp
Om os
Hvem køber jeg billetter af?
Hvilke typer af billetter kan jeg booke hos Ticmate?
At booke hos os
Hvordan bestiller jeg mine billetter?
Hvilket navn skal jeg bruge til min bestilling?
Hvordan får og benytter jeg mine billetter?
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget mine billetter?
Hvad er inkluderet i billetprisen?
Er der rabat på billetter til børn, seniorer eller studerende?
Hvor er mødestedet for min tur?
Hvad betyder det, at mine billetter på forespørgsel?
Hvordan bestiller jeg billetter til en gruppe?
Hvad er bestillingsbetingelserne hos Ticmate?
Tilbyder I afbestillingsdækning?
Kan jeg kontakte Ticmate?
Hvem køber jeg billetter af?
Ticmate er et svensk firma, og vores mål er at være den ledende europæiske aktør vedrørende salg af internationale billetter til alle typer af arrangementer, ture og events. Vi mener, at oplysninger om de bedste oplevelser rundt omkring i verden skal være tilgængelige, uanset hvor du bestiller fra - vi taler dansk, og du betaler i DKK. Vi arbejder kun med certificerede billetleverandører, som regel de allerbedste på hver destination. På vores sider finder du al den information du har brug for og gode billetter til musicals, ture, fodboldkampe, de hotteste attraktioner og oplevelser i de største byer i verden! Læs mere om os og hvad vi laver på Om Ticmate.
Tilbage til Hjælp
Hvilke typer af billetter kan jeg booke hos Ticmate?
Vi tilbyder et bredt og nøje udvalgt udvalg af billetter til de bedste oplevelser i verden, attraktioner og ture. Fra Madame Tussauds og de største musicals i London og New York, til Eiffeltårnet i Paris og helikopterture gennem Grand Canyon - bestil billetterne online hjemmefra og lad nedtællingen begynde! Du finder alle vores billetter her.
Tilbage til Hjælp
Hvordan bestiller jeg mine billetter?
Vores bookingsystem er udviklet og designet af vores egne udviklere med masser af kærlighed og er 100% online-baseret. Da det hele tiden bliver opdateret, vil du altid finde de aktuelle tilgængeligheder for de hotteste attraktioner, ture og arrangementer. Vi har samlet alle de oplysninger, som du har brug for, inden du forlader hjemmet, og du finder det direkte på siden for den specifikke oplevelse/tur/seværdighed, du er på udkig efter. Alle bookinger skal foretages online på hjemmesiden direkte i vores bookingsystem. Du vælger blot datoen for hver enkelte oplevelse, og du vil få en liste frem med priser og ledige billetter.
Tilbage til Hjælp
Hvilket navn skal jeg bruge til min bestilling?
Bemærk venligst at navnet, som du angiver i trin 2 i bookingprocessen (kundeinformation) vises på din e-billet. Kun personen, hvis navn står på e-billetten er berettiget til at benytte billetten mod fremvisning af gyldigt ID. Hvis du har planer om at give en billet i gave, anbefaler vi, at du skriver vedkommendes navn i kundeinformationerne, når du bestiller. Du kan stadig bruge din egen e-mail, så du selv modtager bekræftelsen samt e-billetten direkte i din indbakke, som du enten kan udskrive eller videresende til personen, der skal bruge billetten.
Tilbage til Hjælp
Hvordan får og benytter jeg mine billetter?
Efter du har gennemført din bestilling online, vil du altid modtage en kvittering for din reservation via e-mail. De detaljerede oplysninger om, hvordan du modtager og bruger dine billetter for hvert arrangement vil fremgår. Vi gør alt, hvad vi kan for at gøre processen så enkel og "papirfri" som muligt, men venligst læs alle oplysninger tilhørende hver enkelt oplevelse, tur eller attraktion, når du bestiller dine billetter. Hvordan du bruger og indløser dine billetter kan du også altid finde information om på selve e-billetten, der sendes til dig via mail.
Tilbage til Hjælp
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget mine billetter?
Hvis du ikke modtager billetterne med det samme - bare rolig! Du skal blot kontakte os før datoen, du har bestilt billetterne til, og vi vil gensende billetterne til dig så hurtigt, vi kan. Selvom vi ikke kan se, om billetterne er nået frem i din indbakke, er det ikke noget problem at sende dem til dig igen - endda også til en anden mailadresse, hvis det er nødvendigt! Bemærk venligst, at vi ikke er i stand til at refundere ubrugte billetter, fordi de ikke kom frem til din mail - muligvis ligger mailen og venter på dig i din spam-mappe, så tjek dit spamfilter eller kontakt os hurtigst muligt!
Tilbage til Hjælp
Hvad er inkluderet i billetprisen?
Priserne du ser online er altid den samlede pris, som inkluderer alle omkostninger, skatter og reservationsgebyrer, der muligvis opkræves. Du er ikke forpligtet til at betale yderligere gebyrer - eller stå i kø for at købe billetter, eftersom du allerede har gjort dette online.
Vi er ofte billigere end andre billetagenter, og nogle gange endda billigere end hos selve arrangøren, fordi vi er en oversøisk agent, der ikke sælger lokalt. I de fleste tilfælde er der inkluderet et bookinggebyr på 10-25% af prisen på musical-, teater- og operabilletter.
Når det kommer til fodboldbilletter ligger bookinggebyret generelt omkring på 10-50%, men nogle gange højere, hvis det er en A-kamp (fx Champions League). Da vi køber vores billetter på forhånd betyder det, at vi ofte stadig har billetter, selv når der er udsolgt hos klubberne.
Køb gennem os betyder, at du er garanteret en billet før du rejser hjemmefra og ikke behøver bekymre dig om udsolgte forestillinger og ulovlige sortbørsbilletter, som ofte er meget dyrere end vores billetpriser!
Tilbage til Hjælp
Er der rabat på billetter til børn, seniorer eller studerende?
Vi har desværre ikke billetter til rabatteret pris til studerende - men mange af turene og attraktionerne tilbyder billetter med børnerabat, og på nogle steder er der også seniorrabat. Du får disse billetter vist, efter du har valgt datoen, som du vil bestille til. Husk at tjekke aldersgrænsen for hver type billet, da det varierer fra sted til sted.
Tilbage til Hjælp
Hvor er mødestedet for min tur?
Du finder den nøjagtige adresse og et kort med mødestedet specificeret på hjemmesiden. Alle vores mødesteder er centralt placeret og let at komme til med metro (eller endda til fods!). Mødestedets adresse vil også stå i informationerne, som du modtager på mailen sammen med din billet.
Tilbage til Hjælp
Hvad betyder det, at mine billetter på forespørgsel?
Når du booker gennem os er den generelle regel, at din booking bekræftes automatisk, når betalingen er gennemført. Til nogle særlige begivenheder kræver det dog en bekræftelse fra leverandøren, stedet eller en lokal agent. Disse bookinger kalder vi for bookinger "på forespørgsel", hvilket betyder din bestilling ikke kan bekræftes endeligt, før vi får svar tilbage fra leverandøren. Hvis en af vores oplevelser, ture eller attraktioner er "på forespørgsel" vil det fremgå på den specifikke hjemmeside. Normalt tager bekræftelsesprocessen mindre end 48 timer, men det kan dog tage lidt længere tid i weekender og ferier. Så snart din reservation er bekræftet af leverandøren, sender vi dig billetterne via e-mail og gennemfører betalingen. Skulle det ikke være muligt at bekræfte dine billetter, vil vi informere dig via e-mail, og det reserverede beløb vil selvfølgelig ikke blive trukket på dit kort.
Tilbage til Hjælp
Hvordan bestiller jeg billetter til en gruppe?
Du kan altid tilføje flere billetter til din indkøbskurv før du går videre med betalingen, og således bestille alle dine billetter på samme bestilling (fx tilføje 8+6 billetter til en gruppe på 14 personer, 8+8+8 for 24 billetter osv.). Bemærk venligst, at vi ikke tilbyder grupperabatter. Bemærk: når du tilføjer mange billetter til den samme bestilling betyder det, at du vil modtage en enkelt bekræftelsesmail og billet til hele gruppen.
Tilbage til Hjælp
Hvad er bestillingsbetingelserne hos Ticmate?
Brug venligst et øjeblik på at læse vores vilkår og betingelser her (de er ikke så lange!), især når det kommer til afbestillinger eller ændringer. Generelt har vi desværre ikke lov til at afbestille, ændre eller refundere dine billetter på grund af vores lokale agenters regler, men vi vil gerne gøre det, når det er os muligt. Bemærk venligst, at der som regel vil være et afbestillings- eller ændringsgebyr. Du er meget velkommen til at kontakte vores helpdesk team for flere oplysninger.
Tilbage til Hjælp
Tilbyder I afbestillingsdækning?
Ja, du kan tilføje en afbestillingsdækning til alle bestillinger foretaget gennem os. En afbestillingsdækning giver fuld dækning på den specifikke booking, hvis du er ude for en ulykke, eller hvis du, nogen i det rejsende selskab eller en af dine nærmeste pårørende bliver syge. Bemærk venligst, at der er kræves en lægeerklæring for at din dækning kan træde i kraft, og at en afbestillingsdækning ikke kan tilføjes en allerede eksisterende reservation. Du vil finde yderligere oplysninger om afbestillingsdækning i din indkøbskurv.
Tilbage til Hjælp
Kan jeg kontakte Ticmate?
Kontakt os gerne! Du kan komme i kontakt med os via vores internationale helpdesk center på helpdesk@ticmate.com, eller på det telefonnummer, du finder under "Kontakt" - bemærk venligst, at bestillingsbekræftelsen sendes fra en "no-reply" e-mailadresse. Vi hører gerne fra dig og svarer på dine spørgsmål. Vores åbningstid er fra 8:00 til 17:00, centraleuropæisk tid, mandag til fredag (selvom vi må indrømme, at vi også læser mails i weekenden :-) ).
Tilbage til Hjælp